Why Bring That Up? (1929)

Komedie / Drama

geregisseerd door George Abbott
met Charles Mack, George Moran en Evelyn Brent

De partner van George stopt met zijn theaterwerk omdat Betty zijn hart zou hebben gebroken. George vindt een nieuwe partner in Charlie, terwijl ze Irving aannemen als hun manager. In New York zijn de twee de sterren in hun eigen revue en sparen geld om een eigen theater op Broadway te kunnen beginnen. Betty verschijnt bij het theater met haar nieuwe minnaar en George laat zich overhalen Betty in te huren. Betty probeert George over te halen om te investeren in olieaandelen die haar minnaar te koop aanbiedt. Charlie grijpt in en ontslaat Betty.