Cold Creepy Feeling (2010)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Keith Kurlander
met Lisa Younger, Jared Vandenberg en Dennis Woodruff

Het jonge stel Chloe en Jason ontvluchten de drukte van Los Angeles voor een rustig leven in Joshua Tree, Californië. Het huis van hun dromen wordt echter al snel een nachtmerrie, wanneer ze paranormale visioenen en stemmen waarnemen. Ze roepen de hulp in van de spiritualist Alex Damiano om te helpen het kwaad uit het huis te verdrijven. Maar dit zorgt er alleen maar voor dat de aanwezige demonen kwader worden. Wanneer sheriff Dennis Woodruff erbij betrokken raakt ontdekt hij dat tien jaar geleden een andere familie op mysterieuze wijze verdwenen is.