Night Cries (1978)

1 stem

Thriller / Drama

geregisseerd door Richard Lang
met Susan Saint James, Michael Parks en Jamie Smith-Jackson

Een jonge vrouw bevalt van een doodgeboren kindje. Ze weigert echter te geloven dat haar kindje echt dood is, omdat ze het kindje in haar dromen ziet. Tevens denkt ze dat het in gevaar is. Een wetenschapper die bezig is met experimenten over dromen besluit om de vrouw te helpen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Irritante, onbekende tv-film met een lachwekkend plot. De openingsscène lijkt op die van een horrorfilm en was veelbelovend, dus waarschijnlijk verwachtte ik er daarom iets meer van. De acteerprestaties zijn wel in orde, evenals de eindscène. Helaas doet het achterlijke plot deze film de das om!