Apartheid Slave-Women's Justice (1997)

Alternatieve titel: Female Slaves' Revenge

1 stem

Horror / Drama

geregisseerd door Ted V. Mikels
met Jennifer Dove, Rachel Powell en Ted V. Mikels

In een klein Afrikaans land heeft een burgeroorlog geleid tot het einde van de apartheid. De voormalige slaven krijgen het bezit en onroerend goed van hun meesters. Ze zijn ook bevoegd hun voormalige onderdrukkers te veroordelen en te straffen. Één grondeigenaar weigert te vertrekken. Zijn voormalige huishoudster en negen andere vrouwen die zijn ''bezit'' waren beginnen een proces tegen hem. Ze martelen hem en veroordelen hem tot de dood door middel van het stampen met schoenen met hoge hakken die vroeger van zijn inmiddels gevluchtte vrouw waren.