ad

Genre: Drama

Oorsprong: Noorwegen

Geregisseerd door: Marie Kleivdal Kristiansen en Patrik Syversen

Met onder meer: Joshua Bowman, Ruta Gedmintas, Mariel Gomsrud

IMDb beoordeling: 5,2 (49)

Over Exteriors

Pearl en Skye zijn beiden buitenlandse actrices in het pilot-seizoen in LA. Het pilot-seizoen is het jaarlijkse casting-seizoen voor kinderen in Hollywood. Duizenden kinderen komen dan in LA hun geluk beproeven, tijdens de traditionele auditieperiode voor nieuwe televisieseries. We volgen Pearl en Skye op de dag van een zeer belangrijke auditie. Hun verhalen zijn zeer vergelijkbaar. Ze zijn beiden in stijd voor dezelfde rol, ze slapen beiden bij een vriend op de bank en zijn beiden betrokken bij destructieve relaties. Het verhaal is een verkenning naar de behoefte om herkend te worden, geaccepteerd en geliefd te zijn, maar vooral de offers die we maken om dit te behalen. We zien de meiden door veel moeite gaan om te krijgen wat ze willen. Ze zouden zelfs hun waardigheid kwijt kunnen raken.