International Settlement (1938)

Avontuur

geregisseerd door Eugene Forde
met Dolores del Rio, George Sanders en June Lang

Zabello vraagt wapensmokkelaar Del Forbes om zijn plaats in te nemen en geld te innen van Joseph Lang voor een lading wapens. Del schrijft zich in bij een hotel op naam van Zabello en krijgt bezoek van Lenore Dixon die hem probeert te vermoorden, denkende dat hij Zabello is. Del weet haar te overmeesteren en spreekt af haar niet aan de politie over te leveren als ze met hem wil dineren. Zodra de deal met Joseph Lang is beklonken, zoekt Del zijn collega op, maar Zabello is inmiddels dood. Del probeert het geld te retourneren aan Lang en samen met Lenore zoekt hij Lang op, maar een bende is hen voor en heeft Lang vermoord. De bende eist het geld dat Del in bezit heeft op en hij krijgt te horen dat Lenore onderdeel is van de bende. Op dat moment bombarderen de Japanners de stad en dreigt het dak boven Del in te storten.