ad
  • 8.079.831 stemmen

Playing for Keeps (2009)

Drama | 85 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: What Color Is Love?

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Gary Harvey

Met onder meer: Jennifer Finnigan, Roger Cross en Doug Savant

IMDb beoordeling: 5,6 (305)

Releasedatum: 18 januari 2009

Over Playing for Keeps

De blanke Nicole Alpern begint een affaire met de getrouwde zwarte professionele basketballer Ty Rivers. Wanneer Nicole zwanger blijkt te zijn, beslist Ty dat hij voor zijn zoon wil zorgen. Hij en Nicole belanden in een juridische strijd ruzie over de voogdij.

image

avatar van rensie32

rensie32

Na 50 minuten kon ik het niet meer aanzien. Lachwekkend slechte film over domme egoïstische mensen die domme beslissingen maken, doorspekt met domme clichés, tenenkrommende scènes, slecht acteerwerk en daarbovenop nog een domme ondertitelaar.

avatar van DutchVibe

DutchVibe

Overdrijf niet zo rensie32. Voor een keer te kijken is ie best ok.

avatar van Noodless

Noodless

Inderdaad , zo slecht is de film helemaal niet.

Het acteerwerk van de hoofdactrice is zelfs oké en het verhaal is best interessant om te volgen. Ik zie hier een wereld van egoïsme, maar helaas is dit gewoon een realistische benadering van mensen die steenrijk zijn en menen dat ze met geld alles kunnen bereiken zonder erbij na te denken over de gevolgen. Je ziet hoe de moeder op alle vlakken tegenstand krijgt. Naar het einde toe wordt het wel wat minder door een te overhaaste en gemakkelijke afsluiter van heel het gedoe met het gerecht. Daarenboven is het slot wel heel melig gezien de vorige ontwikkelingen van beide partijen. 5/10