The Strange Case of Clara Deane (1932)

geregisseerd door Louis J. Gasnier en Max Marcin
met Wynne Gibson, Pat O'Brien en Dudley Digges

De jonge kledingontwerpster Clara trouwt met de verzekeringsagent Frank Deane. Al snel hebben ze een dochter. Clara weet niet dat Frank eigenlijk een crimineel is. Hij betrekt haar al snel, zonder dat ze het in de gaten heeft, bij een overval. Nadat Clara veroordeeld wordt tot een gevangenisstraf, staat ze haar baby (Nancy) af voor adoptie. Wanneer Clara na 15 jaar wordt vrijgelaten gaat ze op zoek naar haar verloren gewaande dochter Nancy. De politie-inspecteur Garrison raakt betrokken bij Clara’s zoektocht, maar uit eigenbelang probeert hij haar ervan te weerhouden Nancy te vinden.