Dangerously Yours (1937)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Malcolm St. Clair
met Cesar Romero, Phyllis Brooks en Jane Darwell

Een groep, van allerlei pluimage, stapt aan boord van een luxe cruiseschip, wanneer bekend wordt dat het schip ook een beroemde diamant zal vervoeren. Detective Victor Morell reist mee en doet zich voor als de eigenaar van een Argentijnse veehouderij. Er zijn meer gegadigden die de diamant op het oog hebben: de mooie Valerie Barton in gezelschap van haar tante Cynthia, de twee criminelen Phil en Monet en de fabrikant van kostuums Julien Stevens. Allen hebben het idee dat Victor Morell de diamant wil stelen. Valerie gooit haar charmes in de strijd met Morell.