The Son-of-a-Gun (1919)

Western

geregisseerd door Gilbert M. 'Broncho Billy' Anderson
met Gilbert M. 'Broncho Billy' Anderson, Joy Lewis en Fred Church

Bill, met de bijnaam 'the Son of a Gun', verstoort een feestje ter ere van Mary en wordt de stad uitgejaagd met het dreigement dat hij wordt doodgeschoten als hij zijn gezicht nog een keer laat zien. In een andere provincie ontmoet hij de jongere broer van May, die op het punt staat zijn geld te verliezen bij een spelletje poker, waar het er niet eerlijk aan toe gaat. Bill zorgt er voor dat de jongen zijn geld terugkrijgt en besluit de jongen thuis te brengen. Alvorens de jongen uitleg kan geven, wordt Bill neergeschoten door de vader van de jongen.