ad

Geregisseerd door: Bryan Lefler

Met onder meer: Devin McGinn, Jaclyn Hales en Jon Gries

Releasedatum: 24 februari 2012

Over Unicorn City

"You are what you pretend to be"

Voss is een werkeloze gamer die op zoek is naar een baan. Wanneer er een leidinggevende functie vrijkomt bij een spelletjesmaker gaat hij op sollicitatiebezoek. Hij wordt echter afgewezen omdat hij geen leidinggevende capaciteiten heeft, maar krijgt een week de tijd om zichzelf te bewijzen. Hij besluit een utopische wereld te creëren voor gamers en overtuigt de andere spelers hem te volgen. Ondertussen wordt alles door zijn beste vriendin Marsha gedocumenteerd.

avatar van breedbeeld

breedbeeld

Maffe film met een verhaallijn van niks en ik heb niets met dat gamewereldje maar ik heb gewoon regelmatig gelachen en heb nu een big smile.

Hales zet een hele leuke Marsha neer en McGinn heeft gewoon een droge kop. De Centauer is hilarischs af en toe, zeker wanneer die door de politie gesommeerd wordt om te gaan liggen, daar moet ik nog om lachen en halfje extra daarvoor.

avatar van madmax1

madmax1

Op advies van de kleinkinderen deze meegekeken .

Kijk wel eens een komische film ,maar als ze zo zijn als deze kijk ik nooit meer

Vreselijke flauwe sfeerloze troep ,het aankijken niet waard

avatar van schumacher

schumacher

Hug? Op wat sloeg deze nu alweer? Echt jongens,ppfff, saai, slaapverwekkend en al helemaal niet lachwekkend, ik heb niet 1 keer moeten lachen.

En zelfs kinderen blijven niet eens naar zo'n film kijken, zo erg is deze film en ik zever echt niet.

Het is een film voor mensen met een hoe zeg je dit nu? Met een mentale beperking? Ja, dat is het, zo erg is deze film dus.

Brol.

avatar van selb

selb

Mijn berichten op moviemeter zijn (helaas) schaars,

Maar als ik een bericht achterlaat( nu voor de 2e keer) dan is de film bagger, NEE nog erger

Strontbagger van de eerste klas uit de film historie.

De 1e keer ging over de film transmorphers, shit shit film.

Nu unicorn city, beste mensen, besteed jullie kostbare tijd die je nog hebt op deze aardbol

Aan iets educatiefs, actie, humor, drama, thriller etc. etc. deze film valt in geen een categorie, oh sorry toch wel categorie vuilnisbak.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Een avond van niks, eerst Het Bombardement, toen deze boutfilm en als toetje de vacuumkiller, die begon wel veelbelovend maar verder is verwarring troef.