Unicorn City (2012)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bryan Lefler
met Devin McGinn, Jaclyn Hales en Jon Gries

Voss is een werkeloze gamer die op zoek is naar een baan. Wanneer er een leidinggevende functie vrijkomt bij een spelletjesmaker gaat hij op sollicitatiebezoek. Hij wordt echter afgewezen omdat hij geen leidinggevende capaciteiten heeft, maar krijgt een week de tijd om zichzelf te bewijzen. Hij besluit een utopische wereld te creëren voor gamers en overtuigt de andere spelers hem te volgen. Ondertussen wordt alles door zijn beste vriendin Marsha gedocumenteerd.

avatar van breedbeeld
Maffe film met een verhaallijn van niks en ik heb niets met dat gamewereldje maar ik heb gewoon regelmatig gelachen en heb nu een big smile.
Hales zet een hele leuke Marsha neer en McGinn heeft gewoon een droge kop. De Centauer is hilarischs af en toe, zeker wanneer die door de politie gesommeerd wordt om te gaan liggen, daar moet ik nog om lachen en halfje extra daarvoor.

avatar van madmax1
Op advies van de kleinkinderen deze meegekeken .
Kijk wel eens een komische film ,maar als ze zo zijn als deze kijk ik nooit meer
Vreselijke flauwe sfeerloze troep ,het aankijken niet waard

avatar van schumacher
Hug? Op wat sloeg deze nu alweer? Echt jongens,ppfff, saai, slaapverwekkend en al helemaal niet lachwekkend, ik heb niet 1 keer moeten lachen.
En zelfs kinderen blijven niet eens naar zo'n film kijken, zo erg is deze film en ik zever echt niet.
Het is een film voor mensen met een hoe zeg je dit nu? Met een mentale beperking? Ja, dat is het, zo erg is deze film dus.
Brol.

Mijn berichten op moviemeter zijn (helaas) schaars,
Maar als ik een bericht achterlaat( nu voor de 2e keer) dan is de film bagger, NEE nog erger
Strontbagger van de eerste klas uit de film historie.

De 1e keer ging over de film transmorphers, shit shit film.

Nu unicorn city, beste mensen, besteed jullie kostbare tijd die je nog hebt op deze aardbol
Aan iets educatiefs, actie, humor, drama, thriller etc. etc. deze film valt in geen een categorie, oh sorry toch wel categorie vuilnisbak.

avatar van Marvinleeaday
Een avond van niks, eerst Het Bombardement, toen deze boutfilm en als toetje de vacuumkiller, die begon wel veelbelovend maar verder is verwarring troef.