Winx Club 3D: Magic Adventure (2010)

Alternatieve titels: Winx Club 3D: Magica Avventura | Winx Club - Magisch Avontuur | Winxclub De Film

Italië
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Iginio Straffi
met de stemmen van Letizia Ciampa, Perla Liberatori en Ilaria Latini

Op Alfea wordt het begin van een nieuw schooljaar gevierd. Alles verloop rustig totdat de Trix het feest ruw onderbreken. De Winx, zonder Bloom, proberen de Trix te stoppen. Maar Icy, Darcy en Stormy stelen een krachtig voorwerp. Ondertussen is Bloom in Domino en ze geniet van het leven als een echte prinses. Alles in haar leven ziet er goed uit: ze heeft haar echte ouders ontmoet en Sky heeft haar ten huwelijk gevraagd. Maar Erendor, de vader van Sky, verbiedt dat zijn zoon trouwt met Bloom. Er blijkt een duister geheim te zijn in het verleden van Eraklyon. Ondertussen verstoren de Oerheksen, met de hulp van de Trix, het evenwicht van Magix met een krachtige spreuk. Alle positieve energie wordt uit Magix gezogen. Kunnen de Winx hen tegenhouden? En zal de liefde tussen Bloom en Sky deze zware beproeving kunnen doorstaan?

Vanaf 4 april in de bioscoop (Just Film).

avatar van Fran
Ik vind het jammer maar hij viel me een beetje tegen. De animaties vond ik minder mooi dan bij de vorige Winx film. Ik heb de nederlands ingesproken versie gezien en nou ben ik wel gewend van Winx dat er erg dramatisch wordt gesproken maar ik vond het dit keer wel heel erg overdreven. Ik irriteerde me er zelfs een beetje aan terwijl ik toch heel wat Winx voorbij heb zien komen in mijn leven . Ook dochterlief was niet onder de indruk want halverwege de film was ze totaal haar interesse kwijt. Dat was bij de vorige film toch wel anders. Eerlijk gezegd is het zonde van mijn geld geweest.

avatar van galaxydriver32
Als er op de cover geen Winx Club zou staan zou ik denken dat het een heel andere film is,
maar verder wel een erg leuke film

avatar van juliegirlxoxo
Prima film voor kinderen van een jaar of 10