Berlin für Helden (2012)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Klaus Lemke
met Saralisa Volm, Marco Barotti en Anna Anderegg

Henning (Henning Gronkowski) en Anna (Anna Anderegg) maken een weekendtrip naar Berlijn. Nauwelijks aangekomen, laat Anna Henning gewoon staan. Ze heeft met de Italiaan Marco (Marco Barotti) afgesproken. De twee belanden in zijn bed. Terwijl Barotti slaapt, zit Anna naast hem te glimlachen. De volgende avond merkt Barotti op dat Saralisa (Saralisa Volm) hem en Anna gadeslaat tijdens het dansen. Tot slot slaapt hij ook met Saralisa. Als hij met haar knuffelt in een Café, komt haar ex-vriendje Andreas (Haus Andreas) toevallig voorbij en wil met hem praten.