Stage Struck (1948)

Misdaad / Drama

geregisseerd door William Nigh
met Kane Richmond, Audrey Long en Conrad Nagel

De politie vindt het lichaam van hostess Helen Howard. Haar lichaam was gedumpt door de kleine afperser Nick Mantee, nadat Helen werd neergeschoten door Benny Nordick in zijn Bluejay nachtclub, omdat ze te veel wist over zijn illegale activiteiten. Politieluitenant Williams en de politiesergeant Tom Ramey brengen Helens ouders en haar zus Nancy op de hoogte van de moord. Nancy gaat daarop zelf op onderzoek uit en komt uit bij de Mercer Agency, die gerund wordt door Nordick. Nordick blijkt jonge vrouwen op te leiden, die vervolgens voor extreem hoge salarissen gaan werken in Mantee’s Bluejay nachtclub.