• 8.521.680 stemmen

Speelduur:

Geregisseerd door: Jacques Jaccard

Met onder meer: Jack Dougherty, Helen Ferguson en Wilbur McGaugh

Plot The Fire Fighters

Jimmy Powers, zoon van een brandweerman, wordt van zijn huis beroofd door een schurk. Jimmy krijgt later als brandweerman weer te maken met dezelfde schurk, die ook de dood van zijn vader op zijn geweten lijkt te hebben. Dan blijkt later zijn vader nog te leven en binden vader en zoon de strijd aan met zowel de crimineel als de heersende bureaucratie.

avatar van John Milton

John Milton

Ik heb geen idee hoe interessant het is, maar ik verrekte daarstraks een spier toen ik een pakje vochtige schoonmaakdoekjes met mijn verkeerde arm, vanuit een wat vreemde hoek naar mijn vriendin probeerde te passen.

En dan zie je even later op een filmposter een jaren '20 held een compleet iemand zo optillen, terwijl je zelf nog over je zere armpje wrijft. #mustbegettin'old