Strike One (2014)

1 stem

Actie / Misdaad

geregisseerd door David Llauger-Meiselman
met Danny Trejo, James Russo en French Stewart

Juan Garcia is een jongen die op de drempel van volwassenheid staat in een door bendes gecontroleerde omgeving. Zijn rolmodellen kunnen niet verder uit elkaar staan: zijn oudere zus Angie, een alleenstaande moeder die probeert voet aan de grond te krijgen in het legale bedrijfsleven, en zijn oom Manny, een voormalig bendelid, die sinds zijn vrijlating een acteercarrière is begonnen. Met zijn toekomst voor de deur kan Juan alleen maar aan meisjes denken en is zich niet bewust van het harde juridische systeem tegenover bendes.