The Taiwan Oyster (2012)

Taiwan / Verenigde Staten
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Mark Jarrett
met Billy Harvey, Jeff Palmiotti en Leonora Lim

Na de tragische dood van een pas gearriveerde expat stelen de kleuterschoolleraren Simon en Darin het lichaam om de laatste sacramenten uit te voeren voor de gevallen vreemdeling. Hun zoektocht naar de perfecte plaats om het lichaam te begraven voert hen over de snelweg langs de oostkust van Taiwan. Ze krijgen te maken met aardige families, gewelddadige gangsters, persoonlijke demonen en Nikita, hun reisgenoot. Hun taak, het transport en het geheugenverlies door druggebruik brengt bij alle drie heel wat teweeg.

Meneer Bungel
Trailer (Eng., geen subs).

avatar van Decec
Een redelijk avontuur/komedie/drama verhaal...
Goed verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Redelijk kwaliteit breedbeeld
(geen HD aanwezig)...
Redelijk geluid
(geen Dolby Digital aanwezig)...