Deadline (2011)

1 stem

Mystery / Thriller

geregisseerd door Chris Tasara
met Gary Hudson, Jules Willcox en Paul Francis

Kyle en Sarah beginnen een nieuw leven in een gerenoveerd huis in de bergen van Hollywood. Het huis is een hele tijd geleden afgebrand en de eigenaar is verdwenen. Er gaan vreemde geruchten over het huis, maar de twee besluiten het huis toch te kopen. Al snel beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Een van hun vrienden verdwijnt en de forensisch expert, die de zaak moest onderzoeken, wordt dood aangetroffen.

avatar van Vascago
Matige film. Matig acteerwerk en een ongeloofwaardig verhaal. De score op ImdB slaat nergens op. Waarschijnlijk allemaal stemmen van vrienden van castleden of de regisseur.