Fetish Dolls Die Laughing (2011)

1 stem

Horror

geregisseerd door David Silvio
met Michael McGovern, Laura Romeo en Angelo Brunii

Rechercheur Greer English onderzoekt een reeks bizarre moorden. Haar aanwijzigingen brengen haar naar de vreemde fotograaf Billy Tagg, die een voorkeur heeft voor naaktfotografie. Daarbij blijkt Billy zich bezig te houden met een eeuwenoude, kwaadaardige geest. Zal Billy meer van de moorden afweten?

avatar van Elineloves
OMG dit is werkelijk een van de slechtste films die ik OOIT heb gezien, al dan niet de slechtste. Na vier minuten weet je niet of je moet lachen of huilen van ellende. Een meisje wordt aangevallen, tijdens het wurgen wordt ze ook nog even gekieteld zodat ze goed gaat lachen.

Het lachje van de killer is zo irritant dat je er na 10 seconden al zwaar genoeg van hebt en alleen maar kan denken dat die debiel eindelijk zijn bek eens dicht moet houden.

Dus. Na een kwartier/twintig minuten, toen het meisje onder haar voeten werd gekieteld en stierf aan een hartaanval kon ik het niet meer verdragen en heb ik het afgezet.

Dit is gewoon, met de beste wil van de wereld, NIET te doen. Degene die dit serieus weet te waarderen moeten ze een knus wit jasje aantrekken en opsluiten in een kamertje waar nooit meer zonlicht zal komen.