Inn i Mørket (2012)

Alternatieve titel: Into the Dark

Noorwegen

geregisseerd door Thomas Wangsmo
met Thorbjørn Harr, Fridtjov Såheim en Ellen Dorrit Petersen

Op een donkere herfstavond wordt de achtjarige Nicolai aangereden door buurman Jan en wordt met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis. Jan claimt dat hij uit het niets opdook, maar Nicolais vader Svein is niet overtuigd. Hoewel zijn vrouw wil dat hij zich op Nicolai concentreert, gaat Svein toch de confrontatie aan met Jan. Ondertussen houdt Jan naar de buitenwereld een façade op en probeert zijn zoon, die op het moment van het ongeluk bij hem in de auto zat, gerust te stellen.

Meneer Bungel
Trailer (Noors, geen subs).