Fei Chang Yi Han (2012)

Alternatieve titel: So Sorry

China
Documentaire

geregisseerd door Ai Weiwei

So Sorry, genoemd naar de tentoonstelling in 2009 in München, toont hoe de gespannen verhouding tussen kunstenaar Ai Weiwei en de Chinese overheid is begonnen. De film is een vervolg op Disturbing the Peace, waarin Ai Weiwei naar Chengdu reist om te getuigen in het proces van burgerrechtenactivist Tan Zuoren. Tan stelde de corrupte bouwpraktijken aan de kaak, die leidden tot ondeugdelijke en levensgevaarlijke bouwwerken. So Sorry toont de poging van Ai Weiwei's studio om de studenten te identificeren die omkwamen tijdens de aardbeving in Sichuan als gevolg van deze praktijken. Dit leidde tot een confrontatie tussen Ai Weiwei en de politie van Chengdu.