Cornelia frente al Espejo (2012)

Alternatieve titel: Cornelia at her Mirror

Argentinië

geregisseerd door Daniel Rosenfeld
met Eugenia Capizzano, Leonardo Sbaraglia en Rafael Spregelburd

Ze heeft een flesje met vergif meegenomen. Cornelia is naar haar ouderlijk huis gekomen met maar één doel: zelfmoord plegen. Waarom zou een mooie, jonge vrouw als zij zoiets doen? En wie zijn toch de vreemde gasten in het huis? Het zou leeg moeten zijn, maar steeds opnieuw krijgt Cornelia bezoek. Noem hen maar gerust indringers: de vriendin van vroeger, het kleine mysterieuze meisje aan de deur, de gemaskerde dief en de charmante Daniel. Ze weerhouden Cornelia van haar plan, al smeekt ze hen zelfs haar te vermoorden.