Thundering Frontier (1940)

Western

geregisseerd door D. Ross Lederman
met Charles Starrett, Iris Meredith en Ray Bennett

Carter Filmore, de vader van Ed en Jim, beheert de lokale bank met Ed, terwijl Jim de ranch beheert. Carter heeft geïnvesteerd in de telegraaflijn en om aan zijn verplichtingen te voldoen moet hij de ranch verkopen. De telegraaflijn wordt aangelegd door Andrew Belknap en zijn dochter Norma. 'Square Deal' Scottie, de gewetenloze salooneigenaar, overtuigt Ed er van om de aanleg te vertragen zodat Belknap gedwongen wordt zijn bedrijf te verkopen. Ed vertelt Carter van deze plannen, net als hij een nieuw testament wil opstellen.