No Other Woman (2011)

Filipijnen
Romantiek / Drama

geregisseerd door Ruel S. Bayani
met Anne Curtis, Derek Ramsay en Cristine Reyes

Ramses is een succesvol meubelverkoper en gelukkig getrouwd met Char. Samen kijken ze vooruit naar een mooie toekomst. Hij strikt een grote klant die geïnteresseerd is in zijn meubelen. Al snel ontmoet hij ook de dochter van de man. Zij toont ook interesse in hem als man. Zijn leven wordt plots een stuk gecompliceerder.

Ondanks de voorspelbaarheid van het verhaal en het hoge soapgehalte best een aardig romantisch drama over verleiding en overspel. Vooral het bedachtzame acteerwerk van Cristine Reyes als de bedrogen echtgenote is mij goed bevallen.