Made... The Movie (2010)

Canada

geregisseerd door Samir Rehem
met Cyrina Fiallo, Rachel Skarsten en Ashley Leggat

Tuba, een highschool studente die in een muziekband op de tuba speelt, wil niets liever dan cheerleader worden in het schoolteam. Maar ze is helemaal niet goed. Haar broer besluit haar te helpen (voor ze helemaal voor gek staat) en schakelt zijn vriendin Andi in, die de leidster van de cheerleaders is. Stiekem brengt ze Tuba de kneepjes van het vak bij. Maar of dat genoeg is...

Een leuke jeugdfilm met herkenbare elementen en een gedeelte coming-of-age en karakterontwikkeling er in verwerkt. Het is wel meer een meidenfilm. Aardig geacteerd en prima gefilmd.

Een film "about an everybody who wants to be a somebody".