Ga-Si (2011)

Alternatieve titel: Choked

Zuid-Korea

geregisseerd door Joong-Hyun Kim
met Hae-yeon Kil, Hak-soon Lim en Se-jin Park

Enkele jaren geleden, verdween Youn-ho's moeder met het geld van de familie. Hij probeert nu een nieuw leven op te bouwen met zijn vriendin, maar meer en meer schuldeisers van zijn moeder komen bij hem aankloppen. Maar Youn-ho's vriendin wil een auto en een grote flat als verlovingsgeschenk, terwijl zijn buurvrouw het geld terug wil dat zij aan zijn moeder leende voor dubieuze investeringen. En Youn-ho's tante denkt dat haar vrijgevigheid wordt uitgebuit. Om de financiële druk te verlichten, wordt Youn-ho gedwongen tot het aangaan van een reeks van louche zaakjes.