On Thin Ice (1925)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Malcolm St. Clair
met Tom Moore, Edith Roberts en William Russell

Een bank is beroofd. Rose Lore vindt een volle aktetas met gestolen geld, nadat het over een hek was gegooid. Wanneer Ruth de aktetas afgeeft bij de politie blijkt het alleen kranten en sluitringen te bevatten, waarop Ruth gearresteerd wordt. Ruth wordt weer snel vrijgelaten, omdat de rechercheurs hopen dat ze hen zal leiden naar het gestolen geld. De crimineel Dapper Crawford, de bedenker van de bankoverval, wil ook weten waar het geld is gebleven. Crawford laat zijn handlanger Chuck White zich voordoen als de verloren gewaande broer van Rose. Beide criminelen gaan met Rose naar het platteland en komen erachter dat Rose volledig onschuldig is. White, die verliefd wordt op Rose, wil nu op het rechte pad blijven.