The Lone Star Vigilantes (1942)

Alternatieve titel: The Devil's Price

Western / Actie

geregisseerd door Wallace Fox
met Bill Elliott, Tex Ritter en Frank Mitchell

Wild Bill Hickok en Tex Martin zijn voormalige soldaten van de Zuidelijken. Beiden keren na beëindiging van de Amerikaanse burgeroorlog terug naar Texas. Majoor Clark van de Noordelijken komt met zijn troepen naar Texas, verklaart de staat van beleg en ontwapent vervolgens de burgers. Bill komt er uiteindelijk achter dat Clark een bedrieger is en hij rijdt naar het fort om hulp. Maar de commandant van het fort zegt dat hij dat maar moet bewijzen. Wanneer Bill terugkeert blijkt Tex in de gevangenis te zitten en verneemt hij dat Tex zal worden opgehangen.