The Woman Racket (1930)

Alternatieve titel: Lights and Shadows

Drama / Romantiek

geregisseerd door Albert H. Kelley en Robert Ober
met Tom Moore, Blanche Sweet en Sally Starr

Tijdens een inval in een gelegenheid waar illegaal alcoholische drank verkocht wordt, voelt de politieagent Tom Hayes zich aangetrokken tot de mooie werkneemster Julia Barnes Hayes. In plaats van Julia te arresteren, helpt hij haar te ontsnappen en neemt hij haar zelfs mee uit eten. Uiteindelijk trouwen ze. Het duurt echter niet lang voordat Julia terug begint te verlangen naar het opwindende leven in die illegale drankgelegenheid. Tegen de wil van Tom in gaat ze terug en wordt ze opgemerkt door de eigenaar, die haar een baan aanbiedt.