• 8.355.841 stemmen

The Flight of the Swan (2011)

Drama | 95 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: 10 Days to Destruction

Oorsprong: Griekenland / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Nikos Tzimas

Met onder meer: James D'Arcy, Alicia Witt en Colm Meaney

IMDb beoordeling: 4,6 (166)

Plot The Flight of the Swan

Een jonge idealist gaat werken bij een Amerikaanse multinational. Als hij zich verder omhoog werkt raakt hij zijn vrienden, familie en eigenwaarde kwijt en verandert hij geleidelijk in de persoon die hij altijd veracht heeft. Verstrikt in een web van intriges evolueert zijn doel in een zenuwslopend avontuur van meedogenloze conflicten en onverwachte wendingen.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van schumacher

schumacher

Miljaarde zeg, trekt op niks.

Bespaar je de moeite want het is een b-film en dan nog niet eens een goeie.

avatar van opa-ben

opa-ben

geen opsteker deze film, de omschrijving dekt de lading van de film wel aardig, ooit gemarteld door de Griekse junta, studeert daarna in Amerika af en komt leuk meisje tegen, neemt haar mee naar Griekenland en krijgt daar de kans om te gaan werken voor een groot bedrijf, tenslotte eindigt hij als de man die hij nooit wilde zijn, zijn vrienden verliezen het leven door toedoen van zijn bedrijf en ga zo maar verder, toch kon de film me niet boeien en het verbaast me een beetje dat hij wel een hoge IMDB beoordeling heeft.

stinissen (crew films & series)

Zeer matige film die alleen wat heeft te melden namelijk de laatste film van Larry Hagman J.R uit Dallas en ook nog kleine rol van Linda Gray die in Dallas de vrouw van J.R speelde namelijk Sue-Ellen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.