Polish Bar (2010)

geregisseerd door Ben Berkowitz
met James Badge Dale, Judd Hirsch en Meat Loaf

Reuben is een jonge Jood uit de middenklasse die genoeg heeft van de familiale juwelierszaak. Hij wil respect door te pogen zichzelf te bewijzen als hiphop-dj en te werken voor Poolse criminelen in een plaatselijke stripclub. In een wereld van seks, cocaïne en geweld ontmoet hij Ebony, een jong zwart meisje dat in conflict komt met Reubens stoere frontman. Maar de komst van Moises, zijn orthodoxe neef, zorgt er voor dat Reuben zijn eigen daden en overtuigingen in vraag stelt. Familie, hebzucht en geloof spannen samen tegen hem, terwijl hij worstelt met de belachelijke onderwereld van Chicago en zijn wens om voor zichzelf naam te maken.