What Fun We're Having (2011)

Drama / Thriller

geregisseerd door Adam Wingard
met Joe Swanberg, AJ Bowen en Lane Hughes

Vier verhalen over 'date rape'. 1. 'Hot Boys': Abby trekt haar vriend Jared regelmatig vrouwenkleren aan en gebruikt hem om fantasieën op uit te leven. Jared raakt ondertussen bevriend met James en ontdekt dat hij zelf ook een aantal onvervulde fantasieën heeft. 2. 'The Sleep Creep': een vrouw wordt regelmatig wakker met blauwe plekken op haar arm, nadat ze nare dromen gehad heeft. Ze vertelt een vriendin dat ze bang is dat het in haar huis spookt en vraagt haar zich een nacht in een kast te verstoppen en af te wachten wat er gaat gebeuren. 3. 'The Meat Man': een vleesverkoper gebruikt zijn verkooproutine en talent als hypnotiseur om vrouwen in te palmen. Zijn werkwijze komt hem echter duur te staan. 4. 'Silver Bullets': een afwasser gaat met tegenzin akkoord om op het zusje van zijn kamergenoot te passen. Ze lopen wat rond door de stad, en drinken en filosoferen over het leven. Ze worden uiteindelijk ladderzat en de zaken lopen uit de hand...

Meneer Bungel
Review en nog een review.

avatar van tattoobob
Oh dit kan wel wat wezen!!!

avatar van Naomi Watts
Ik heb Adam maar gevraagd hoe het hiermee staat, maar er zit in ieder geval beweging in de distributie. Meer dan ik verwacht had .

Tweet

avatar van tattoobob