The Love Crimes of Gillian Guess (2004)

Canada

geregisseerd door Bruce McDonald
met Joely Collins, Ben Bass en Hugh Dillon

In 1995 heeft jurylid Gillian Guess tijdens de rechtszaak seks met een van de verdachten, Peter Gill. Zo krijgt ze eindelijk de aandacht waarnaar ze al hunkert sinds haar kinderjaren. Ze wordt gevraagd om in een talkshow haar levensverhaal te doen. En zo zien we hoe Gillian uitgroeide van een groupie tot een verveelde student en uiteindelijk haar '15 minutes of fame' zou beleven.

avatar van Decec
Geen goede drama film...
Alleen maar praten, praten...
Echt een saai...
Een waargebeurd verhaal??
Slecht acteerwerk...
Geen mooi breedbeeld, soms zit
oude film (slecht beeld en geruis) erbij...
Geen HD kwaliteit aanwezig...
Geen Dolby Digital aanwezig...
Geen moeite waard...

avatar van Aapje81
Fragmentarische film die erg geforceerd overkomt. Pakweg het laatste half uur kent een aantal mooie scenes maar over het geheel genomen is deze film erg rommelig. Had meer ingezeten.

Matig.