Night Club (2011)

geregisseerd door Sam Borowski
met Ernest Borgnine, Zachary Abel en Natasha Lyonne

Drie vrienden, Justin, Chris en Nikki, besluiten hun eigen nachtclub te beginnen nadat ze in een bejaardenhuis hebben gewerkt om te voldoen aan de federale wetgeving van de Verenigde Staten. Ze krijgen veel hulp van een van de bewoners van het bejaardenhuis, Albert. Deze laatste beweert immers jarenlang de populairste nachtclub in Los Angeles gerund te hebben. Als Justin het hart probeert te veroveren van zijn klasgenoot April hebben Albert, Chris en Nikki de tijd van hun leven door feesten te geven die bijgewoond worden door senioren en een stel beroemde zangers en acteurs.