Deuraegon Bol: Ssawora Son O-gong, Igyeora Son O-gong (1990)

Alternatieve titels: Dragon Ball: Fight Son Goku, Win Son Goku | Dragon Ball: Ssawora Son Goku, Igyeora Son Goku | Deuraegon Bol

1 stem

Zuid-Korea
Avontuur

geregisseerd door Ryong Wang
met Hyung-rae Shim, Seong-tae Heo en Ju-hie Lee

Een film gebaseerd op de manga series Dragon Ball van Akira Toriyama. Het verhaal volgt de originele Dragon Ball (Z) saga's. Zo zien we onder andere de 'Emperor Pilaf Saga' voorbij komen, als ook de 'Saiyan Saga'. De jonge Goku gaat op een waanzinnige zoektocht, met als doel zeven Dragon Balls te bemachtigen. Tijdens zijn zoektocht zijn er talloze kwaadaardige schurken die de Dragon Balls willen stelen en uiteindelijk voor kwaadaardige doeleinden willen gebruiken. Aan Goku de taak om de Dragon Balls in veiligheid te brengen..