Joe Palooka in The Squared Circle (1950)

Drama / Komedie

geregisseerd door Reginald Le Borg
met Joe Kirkwood Jr., James Gleason en Lois Hall

De zwaargewicht bokskampioen Joe Palooka en zijn vriend Humphrey Pennyworth vinden het lichaam van een vermoorde gokker in de buurt van Joe's trainingskamp. De ontsnapte moordenaars schieten op hen, maar geen van beiden wordt geraakt. De officier van justitie Michael Brogdon kan de moord echter niet onderzoeken omdat het lichaam verdwenen is. Een gangster neemt contact op met Knobby Walsh, Joe’s manager. Hij vertelt hem dat zijn bokser Joe Palooka af moet zien van het verdedigen van zijn titel in de aankomende bokswedstrijd. Knobby weigert en hij wordt ontvoerd om Joe te dwingen van deze bokswedstrijd af te zien.