Richard Garriott: Man on a Mission (2010)

Documentaire

geregisseerd door Mike Woolf
met Sergey Brin, Mike Fincke en Renita Fincke

Richard Garriott is een legendarische ontwikkelaar van computerspelletjes. Hierdoor is hij in staat om zijn wildste en meest onwaarschijnlijke dromen na te streven. Bijvoorbeeld door in de voetsporen te treden van zijn vader die astronaut was. Vanwege zijn slechte ogen wordt hij echter geweigerd door de NASA. Hierop besluit hij 30 miljoen dollar te betalen voor een zitplaats in de Russische Soyuz-raket. De documentaire volgt Richard in zijn jarenlange strijd om de tweede Garriot in de ruimte te worden.