Adventures in Appletown (2009)

Alternatieve titel: The Kings of Appletown

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Robert Moresco
met Dylan Sprouse, Cole Sprouse en Victoria Justice

De twee jongens Will en Clayton zijn getuige van een moord, maar ze besluiten uit angst dit tegen niemand te vertellen. Samen met hun vriendin Betsy gaan ze op avontuur om de ware moordenaar te vinden. Betsy's vader wordt namelijk onterecht voor de moordenaar aangezien.

avatar van morpheus2000
Een echte jeugd-/kinderfilm, waar totaal geen spanning inzat.

avatar van Phantasm
Vermakelijke jeugdfilm die lekker wegkijkt.

avatar van Decec
Een leuke avontuur/komedie/misdaad/mysteriefilm...
Leuk voor jeugdfilm...
Leuk verhaal....
Prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van rep_robert
Vermakelijk jeugdfilmpje dat goed weg te kijken valt, met name door de wederom prachtige Victoria Justice. Het is alleen dat de twee kiddo's ontzettend dorky zijn en ze totaal niet weg kunnen komen met zo'n kapsel. Wat dat betreft zijn zij wel een miscast.
De zomerse vibe en het met enthousiasme gebrachte verhaal redden de film dan nog wel enigszins.