Kurtulus Son Durak (2012)

Alternatieve titel: Kurtuluş Son Durak

Turkije
Komedie / Drama

geregisseerd door Yusuf Pirhasan
met Belçim Bilgin, Asuman Dabak en Ayten Soykök

Als de psychologe Eylem (Belçim Bilgin) naar een doorsnee wijk verhuist, lopen haar nieuwe vrouwelijke cliënten haar deur plat om geholpen te worden met hun relationele problemen. Vartanuş zit vast aan de zorg voor haar vader. Goncagül (Nihal Yalçın), de maîtresse van een maffiabaas, begrijpt dat ze nooit zal promoveren tot zijn partner. Gülnür (Ayten Soykök) krijgt voortdurend klappen van haar man, behalve als hij te druk is met het slaan van de kinderen. Haar dochter Tülay (Damla Sönmez) voelt elke klap die haar moeder krijgt alsof ze zelf wordt geslagen. En dan is er Füsün (Asuman Dabak), de kapster die het leven van de zonnige kant probeert te bekijken. Al deze vrouwen maken eerst kennis met Eylem en vervolgens met elkaar.