Lubov Morkov 3 (2011)

Alternatieve titels: Lovey-Dovey 3 | Любовь-морковь 3

Rusland / Verenigde Staten

geregisseerd door Sergei Ginzburg
met Kristina Orbakayte, Yuriy Kutsenko en Denis Paramonov

Marina en Andrey ruziën na vijftien jaar huwelijk nog altijd even heftig en levendig als altijd. Maar Dr. Kogan heeft een briljant idee: de oorzaak van de huwelijksproblemen zouden liggen bij de eigen opvoeding van het echtpaar. Daarom moeten de twee zich nu in de vroegere positie van hun eigen ouders indenken. Andrey, die op dat ogenblik weigert in militaire dienst te gaan, leeft zich nu in in het leven van zijn vader, kolonel Vladimir Andreevich, terwijl Marina de afgewezen minnaar van haar moeder, Elizaveta, leert kennen.