Koisuru Naporitan: Sekai De Ichiban Oishii Aisarekata (2010)

Alternatieve titels: Eternal First Love | Koi Suru Napolitan - Seekai De Ichiban Oishii Aisarekata

Japan
Drama / Romantiek

geregisseerd door Yoshinori Muratani
met Takashi Tsukamoto, Saki Aibu en Daisuke Maki

Takeshi, een chef in een Italiaans restaurant, en Ruri hàdden een koppel kunnen zijn, maar Takeshi was altijd te bang om haar te vragen. Hij was bang dat ze geen beste vrienden meer konden zijn als Ruri niet voor hem koos. Nu is Ruri verloofd met een andere man en heeft Takeshi veel spijt. Hij rent door de straten van Tokio om haar zijn liefde voor haar te vertellen, maar als hij voor haar staat sterft hij door een ongelukkig voorval. Door toeval komen ze echter weer bij elkaar in een ironische situatie.