Epílogo (1984)

Spanje

geregisseerd door Gonzalo Suárez
met José Sacristán, Francisco Rabal en Charo López

Rocabruno Ditirambo is een succesvol schrijver. In werkelijkheid is deze naam echter afkomstig van twee verschillende personen. Het gaat om twee vrienden die lange tijd met elkaar hadden samengewerkt. Ze waren allebei verliefd op dezelfde vrouw, totdat ze besloten om met elkaar te breken en ieder zijn eigen weg insloeg. Tien jaar later keert Ditirambo terug en stelt aan zijn oude vriend Rocabruno voor om samen een boek met de titel ‘Epiloog’ te schrijven...