April Showers (1948)

Muziek

geregisseerd door James V. Kern
met Jack Carson, Ann Sothern en Robert Alda

Joe en June Tyme zijn een getrouwd stel die een zang-en-dans act hebben. Ze zitten in de problemen omdat hun optreden nergens meer aanslaat. Ze zijn bijna failliet en ze moeten iets doen om weer terug aan de top te komen. Ze besluiten om hun jonge zoon Buster in te zetten in de hoop dat hun act weer aandacht zal trekken. Buster blijkt een groot talent, het publiek houdt van hem en hun act is hard op weg naar de top. Maar dan krijgt het trio te maken met een organisatie die wil verhinderen dat kinderen niet op het podium verschijnen voor optredens.