Olga's Dance Hall Girls (1969)

Alternatieve titel: Olga's Dancehall Girls

1 stem

Erotiek / Drama

geregisseerd door Joseph P. Mawra
met Lucy Eldredge, Hattie Felder en Larry Hunter

Olga en haar partner Nick houden zich bezig met duistere zaken. Nick is een slijmerige angsthaas die nietsvermoedende huisvrouwen de prostitutie in lokt. Hij doet dit door ze een zogenaamde baan als dansinstructrice aan te bieden. Al snel komen de vrouwen achter de werkelijkheid en bevinden zij zich in een satanische commune.

avatar van alexspyforever
Zwakke exploitatiefilm die probeert te teren op het succes van de Olga films met Audrey Campbell. Olga wordt hier gespeeld door Lucy Eldridge die niet de uitstraling heeft van Campbell. Ook de film lijkt in niets op zijn voorgangers. Hier geen folterscènes, die de reeks zo bekend/berucht maakten. De voice over is er wel nog deze keer evenwel vaker afgewisseld met gesproken scènes. Zowel de dialogen als de exploitatiescènes zijn saai. Genoeg blote borsten dmv strip-scènes en brave seksscènes. Neen voor een film uit 1969 met de Olga naam is dit veel te braaf en inspiratieloos.