Voorbijgangers (2011)

Nederland
Drama / Thriller

geregisseerd door Fabian van Dongen
met Babette Holtmann, Arno van Koolwijk en Amanda Smits

Het verhaal opent als het ware het gordijn naar persoonlijke plekken in onze alledaagse samenleving, door zich met een onthullende kijk te richten op verschillende individuen. We volgen o.a. studentes Emma en Laura, barkeeper Mark en prostituee Roos, die allen op hun eigen manier worstelen met het leven, en zichzelf. Vijf verhalen die met elkaar verweven zijn. Voorbijgangers in het grote geheel.