Condominio (1991)

Alternatieve titel: Condominium

Italië

geregisseerd door Felice Farina
met Carlo Delle Piane, Leda Lojodice en Ottavia Piccolo

Een film over uiteenlopende alledaagse lieden, hun persoonlijke problemen en hun diverse maatschappelijke achtergronden. Allen wonen in hetzelfde flatgebouw. Een gepensioneerde politieagent helpt een manager met diens administratie en legale verplichtingen en een werknemer van Alitalia wordt door zijn vrouw verlaten. Er is een vrouw zonder echtgenoot met twee kinderen, waarvan de oudste omgaat met jeugdige drugsdealers. Een vrijgezel bespioneert zijn buren en een veertigjarige vrouw is op zoek naar de juiste man.