Under Strange Flags (1937)

1 stem

Western

geregisseerd door Irvin Willat
met Tom Keene, Luana Walters en Budd Buster

Tijdens de Mexicaanse revolutie in 1914 onder leiding van Pancho Villa wordt het voor Amerikanen zo goed als onmogelijk om hun in de mijnen van Mexico gewonnen zilver naar de Verenigde Staten te transporteren. Tom Kenyon is een manager van één van die mijnen in dienst van de deVargas-familie. Tijdens een zilvertransport belanden ze tussen de strijdende partijen, maar Tom weet het zilver te redden door het te verstoppen. Denny, een lid van de deVargas-familie, speelt samen met de bandiet Barrance onder één hoedje om het zilvertransport te onderscheppen, maar hij wordt gevangen genomen door Pancho Villa. Tom Kenyon probeert hem te redden, maar wordt ook gevangen genomen door een ondergeschikte van Villa.