Lighting Bill (1934)

Alternatieve titel: Lightning Bill

Western

geregisseerd door Victor Adamson
met Jay Wilsey, Alma Rayford en Nelson McDowell

Landis vermoordt Tom Ross, maar vindt het geld niet dat hij wilde hebben. Hij gaat naar de ranch van Ross omdat hij er zeker van is dat het geld daar moet zijn. Landis doet een poging de ranch in handen te krijgen door middel van de schuldbekentenissen die Tom tekende, na verloren te hebben met gokken, maar Landis wordt door Bill van de ranch verjaagd. Ondertussen krijgen de handlangers van Landis de cowboys van de Ross-ranch achter zich aan omdat ze vee hebben gestolen en krijgt Landis, wanneer hij toch op het geld van Ross stuit, Bill achter zich aan.