The Phantom Buster (1927)

Actie / Western

geregisseerd door William Bertram
met Buddy Roosevelt, Alma Rayford en Slim Whitaker

Bull Turner is een bandiet die bekend staat als 'The Phantom' en hij heeft een dubbelganger; de zwerver Jeff McCloud. Turner weet het zo te krijgen dat McCloud wordt aangezien als de bandiet en deze belandt in de gevangenis. Turner zelf wordt vermoord door Jim Breed. McCloud weet uit de gevangenis te ontsnappen en neemt de identiteit aan van Turner. Hij neemt contact op met diens bende. Zo ontdekt McCloud dat de bende plannen heeft om wapens over de grens met Mexico te smokkelen. Dan duikt Jim Breed weer op en heeft McCloud een probleem omdat Breed vermoedt dat McCloud een bedrieger is.