Frontier Feud (1945)

Western

geregisseerd door Lambert Hillyer
met Johnny Mack Brown, Raymond Hatton en Dennis Moore

Twee ranchers liggen met elkaar overhoop. Als er moorden worden gepleegd zijn ze allebei verdacht. Don Graham blijkt de oorlog te zijn begonnen om totale controle over de vallei te verkrijgen. U.S. Marshals Nevada Jack McKenzie en Sandy Hopkins komen de ware misdadiger ontmaskeren. Bij aankomst in de stad wordt McKenzie als hulpsheriff geïnstalleerd, nadat hij de smoes heeft verzonnen dat hij de broer van de vermoorde Zane Jenkins is. De twee ranchers waarschuwen McKenzie om zijn neus niet in hun zaken te steken.